poniedziałek, 23 lipca 2012

Cześć :)




  Witajcie.Jestem Kitabu , w rzeczywistości mam na imię Patryk i mam 18 lat. Uwielbiam film ,,Król Lew'' .Dlatego zdecydowałem się pisać o tej tematyce.Zainspirował mnie Chumvi ,dlatego ten blog będzie o nim. :)
  Odrazu uprzedzam ,że w lipcu notki nie będą pojawiały się za często ,ponieważ muszę wybrać kierunek studiów i złożyć podanie.Jest z tym nieco roboty ,ale w sierpniu będę miał już więcej czasu. ;)
  Uprzedzam ,że to mój pierwszy blog ,więc nie oceniajcie mnie zbyt ostro.Jeśli znajdę czas, może jeszcze w tym tygodniu coś napiszę. :)
  Pozdrawaim .

7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :) Będę na pewno śledził ten blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zaczyna będę wpadać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz plusa u mnie za kreatywność.Bardzo mało jest blogów o Nuce , czy Ahadim ,a to jest chyba pierwszy blog jaki widzę o Chumvim. Powodzenia w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czuję, że blog będzie świetny :) Lubię Chumviego i na pewno będę czytać! Zapraszam też na moje blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze także według mnie twój blog zapowiada się ciekawie czekam na pierwszą twoją notkę a i polecam także Takiry blog http://krol-lew-4.blog.onet.pl/ Zapraszam także do naszego blogowego stada

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie dowiem się czegoś więcej o Chumvim. Dodaje się do obserwatorów. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :D Na pewno będzie bardzo ciekawie. Pomysł na bloga miałeś bardzo oryginalny, Kit :3 Dodaję się do obserwatorów i mam nadzieję, że już niedługo zaczniesz pisać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń